29 January 2013


jangan masuk campur urusan hidup aku,bangsat!

4 comments:

  1. Siapa bangsat? tak hilang lagi sifat suke memaki, dan kate2 kesat?

    "satu jari tuding ke manusia lain, ingat ade 4 lagi menghala pada diri"

    ReplyDelete
  2. apabila manusia tidak senang dengan kehidupan seseorang,mcm tu jugaklah yang terjadi....sifat manusia penuh dgn hasad dengki, mereka tak boleh melihat orang lain cuba berdiri atas kaki sendiri,dan cuba untuk memulakan apa yang sebelum ini dia sudah kecap dgn jayanya....manusia memang suke melihat manusia lain jatuh rasanya...

    ReplyDelete
  3. Hati manusia, kita mmng tak tahu. tampak mulia,hakikat Allah yang tahu.

    HIdup dan kbhagiaan sy musnah angkara manusia, saya sabar. Allah sentiasa bersama org yang sabar. awak marah2 tak dapt merubah ape2 pun.

    Hidup awak, hidup saya akan sentiasa diperhatikan. dipersoalkan. biarkanlah diorg.

    si pengadu domba mmg banyak. doa je mereka dapt hidayah dan berubah.

    saya mmg tak pandai berurusan dgn org baran/cepat marah/ hangin satu badan. bertentangn dgn sifat saya. 1 nasihat, belajar dan didik hati untuk sabar.

    boleh eh, en alfiesyahril?

    :aku sang kaca di jalanan:

    ReplyDelete
  4. insyaallah...manusia ni,xkn sedar kalau berseorangan,dia xkan nampak salah dan silap dia,cuma org yang perhatikan dia tahu,apa yang khilaf tentang dirinya... saya juga seorang manusia,perlu sokongan,dorongan dan tangan ini sentiasa menggapai mencari pautan

    ReplyDelete