30 January 2013

t- shirt printing

sekarang aku tgh dalam proses menyiapkan projek membuang masa yang amat efisyen : printing baju... projek ni dah lame aku plan,tapi sebelum ni tak terjalan jugak pasal takde kaki, time ni,bile ade je pulak member pun semangat nak buat,aku pun excited la skali nak join in pasal, adrenaline dah naik tibe2 mcm ni...

ni image copyright...x semudah mcm ni la nak buat baju


mcm bangang jugak,org xde skill,blajar pakai youtube,tapi determination tu kunci segalenye, setakat ni,3 blok dah disia-siakan,biaselah brader, nak dpt sentuhan terbaik,bukan dengan sekali buat, thomas alva edison pun berapa kali tersungkur baru mentol tu siap,sekarang ni aku tgh tunggu emulsion tu kering, kalo dah beres nanti,tgk la,aku try burn image tu kat screen,kalo jadi,memang esok jugak la aku bukak kedai baju... haha!

....bukak kedai baju hape, baju pun xde


spell it wrongly
-alfiesyahril-

No comments:

Post a Comment