04 December 2011

past...and present

aku menelusuri laman blog aku sendiri,aku baca dan renungi betapa halusnya nukilan aku semasa aku berada di menara gading dahulu...kini,seperti sentuhan itu sudah hilang..mungkin kerana aku sudah memasuki alam yang lain,alam dewasa yang penuh cabaran...aku hilang sentimen sentimental dan juga seni yang menjadi tunjang aku dalam menerobos ruang jiwa aku sendiri

pabila aku melihat entri2 yang sudah,kadang2 aku tertawa sendiri,kadang2 terungkit rasa syahdu yang menikam...kadang2,membawa aku ke dimensi yang berlainan....dan pabila aku ingin memulakan entri ini sendiri,aku seperti hilang buah fikiran untuk menyuarakan apa yang terbuku di hati, atau mungkin,aku sekarang sudah hilang jiwa itu? aku masih mencari konklusinya....

kadang2,apabila menyendiri,aku seperti mendapat kekuatan itu sendiri...namun,tetap tak terluah


pena aku kehilangan jiwanya
-alfiesyahril-

No comments:

Post a Comment