08 January 2014

TAHUN ITU 1991

dulu masa kau orang sekolah rendah,kau orang mesti tengah sibuk main parit nak2 time hujung minggu,mcm aku yang duduk kat dalam kawasan sekolah, bapak aku warden,jadi dunia aku hanyalah tertakluk di kawasan sekolah,padang bola dan barrier dia adalah jalanraya yang memang semacam igauan ngeri kalau aku nak melintas.kat parit ada anak ikan,jadi nak menangguk aku xde peralatan khusus,jadi aku g lah kat aspuri,amik baldi budak pompuan yang bertaraf kakak2 tu bawak ke parit,main la aku menangguk ikan dengan adik-adik aku..

itu dulu la,zaman tu dash yonkuro tak keluar tv lagi, zaman tu yg ada space cop gavan,suria baja hitam ,flash man dengan ultraman ace...power rangers pun belum ada lagi

sekarang ni hujung minggu ,budak2 buat pebende lah jadahnye

dah 23 tahun dah masa tu berlalu brader



...yeah..I MISS THE 90'S...



Hakuto & Minami
-alfiesyahril-




No comments:

Post a Comment