17 October 2010

sua SUWEY ke morning

hari ni terasa aku punye suwey.... aku ke stadium tgk bole pun, tak sampai half time aku dah keluar...pasal selangor kene tibai dengan singapura 6-0.....pahang pulak kalah aggregat dengan johor fc....

lepak rumah midin,main kad...sume game aku kalah...kalo main duit ni...alamat tinggal spender la aku...itu pun kalo aku ade spender....nak buat mcm mane...nasib badan

ni lepas ni tak tau la ape pulak jadi, ntah2 blog aku kene hack ke....nak tunjukkan yang suwey aku memang the greatest hari ni...hahaha! selamat tidur,itu yang terbaik

p/s - jangan bumbung runtuh time aku tido dah le


air pasang pagi
-alfiesyahril-

2 comments:

  1. haha..
    terbayang die pakai cam p.ramlee lam bujng lapok..
    tinggal seluar macam roti kirai(jala)
    hehe

    ReplyDelete
  2. ko kuar rumah tak bace Bismillah kot... heheh

    ReplyDelete