14 August 2009

Something missing...


hari tu lepas aku key-in aku punye data final year thesis,aku terase penat mate menatap moniter yang kering kaku dihadapan mata aku tu,so aku pun buke la folder gmbr2 lame aku....n aku tertengok la gmbr time skolah dlu...hehehe! ade mase tu aku nak tergelak jgk la,tgk gmbr sorang2 yang tak berape nak matang akal fikiran lagi,perangai nak sewel2 je belaka....hmmmm,i still feel that it all just happen yesterday,glory days when we were still young and not thinking about the hypocrasy the world made,and we are in our own world...lots of happiness,crying ,laughter,envy,prejudice,LOVE...it all mix up into one term call, teenager...hahaha! teruk betol english aku,tapi tu la pasal...gmbr yang ade dengan aku pun tak byk, tapi tu sume dah cukup nak mengubat rindu aku pada zaman2 aku skolah dlu,zaman mengenal kehidupan...( ceh, teremosi lak aku ni....)

so lepas habis skolah tu,byk yang dah tak seperti dulu,ade je yang tak kene,tak taulah ape yang terjadi tapi nada sesuatu yang aku tak dapat lagi...bayangkan,dulu selame 5 tahun kat skolah (aku 4setengah je) kite dapat kenal satu same lain,boleh makan same2, n sekurang2 nye kite tahu negeri mane membe kite tu asal...

aku nak tanye kau orang lah,lepas skolah kn,kau orang rase tak ape yang aku rase? apabila kita mula melangkah ke tahap yang lain,sebagai contoh ke alam pekerjaan ke? menara gading? terasa seperti ada je sesuatu yang dah hilang,yang pernah kita kecap satu masa lalu tapi mula pudar dan hilang diarus masa...cube imbas beb,kau orang ada rase tak?

days of being wild
-alfer-

5 comments:

  1. ko memang,ape yang ko rase kt skolah dlu,burger taliban je la

    ReplyDelete
  2. hahhaa...ko sbt taliban...bru aku teringat...nyum2...sedak sungguh...hahhaha

    ReplyDelete
  3. huhu..aku paham kot...kdg2 rindu gak kt kwn2 sekolah dulu..isk3..

    ReplyDelete