14 August 2009

PEMBERITAHUAN

NOTIS MAKLUMAN

ehem2! buat pengetahuan semua rakan2 sekalian,pagi tadi aku sebenarnye baru g amik kelas memandu kenderaan beroda 4 iaitu kereta (aku dah agak dah,aku mesti kene gelak ni) kerana buat pengetahuan anda sekalian,aku ni tak pandai langsung bawak kereta apatah lagi bas dan lori yang mungkin hanya menjadi angan2 aku untuk memiliki lesennya,jadi kepade rakan2 yang tengok aku naik kete je tau,tapi tak pernah bwk tu, aku dah provide jawapan hari ni, so kepada sesape yang nak buat kenduri kawen ke,majlis khatan ataupun sukaneka PIBG skolah, bolehlah call orang len sebab aku baru je blajar nak bwk kete,hehehe! (asal ayat aku mcm lain je ni?)

-alfer-

7 comments:

  1. Lek ah.aku reti bawak beskal je.Lesen 2-2 pun takde.
    =D

    -kudozu

    ReplyDelete
  2. eleh...bru ade lesn keter???haha
    aku da ader lesen treler laaa...haha

    ReplyDelete
  3. alfi.
    ko x ckp lg psl gelak tuh, aku dh gelak dh..
    ape daaa

    ReplyDelete
  4. ceh,nanti aku dah terer bwk kete,aku drift depan korang nanti,hahaha!

    ReplyDelete
  5. mtr pon x terdrift..ader ati nk drift kete...haaa

    ReplyDelete