23 July 2010

to whom it may concern

assalamualaikum...selamat pagi, skrg pukul tiga pagi, so tak banayak aku nak tulis, cuma nak inform pada rakan2 yang tak tau, aku dah terminate account fb aku, so memang aku tak ade lagi dalam arena muka buku dasawarsa sekarang ni...kepada rakan2,tiada sebarang niat atau agenda aku buat mcm tu,bukan sebab aku nak putuskan kawan,atau aku nak lari dari sesuatu, tapi atas dasar pandang ke timur yang disarankan tun dr. mahathir ( alasan ni ok kot) ....

kadang2 manusia perlu meninggalkan sesuatu untuk mencapai satu tahap yang baharu

kadang2, manusia perlu berani ke hadapan untuk mengelak diri sendiri ketinggalan

dan kadang2, kematangan seseorang tu akan datang dengan cara yang tak dijangka

selamat pagi semua,esok aku balik lipis,nak kene tido cukup...maafkan aku kawan2, nanti kite jumpa lagi di lain hari

kadang2, fermentasi dalam minda perlu jugak dinyahtoksikkan,betul tak?


(aku pun tak tau la pasal fb ni,kadang2 aku berubah fikiran,so aku activate balik, tu la pasal....)


fandeiyan okultika hymnology
-alfiesyahril-

2 comments:

  1. ala bagas~ x ley nk ngutok2 la.. kalau kutuk2, ko tak taw, namenye ngumpat.. laen buku dah tu.. hehe

    ReplyDelete