08 June 2010

sekadar satu selingan

dalam seminggu ni,byak betul masa aku dihabiskan dengan kawan2 ; universiti,sekolah, kawan 'mesra' dan kawan2 lain yang tak ada kategori, jadi aku rasa terisi masa terluang aku dengan kehadiran kawan2... seronok dan enjoy sikit life aku, sementelahan melakukan kerja hakiki,aku masih lagi dapat keep in touch dengan mereka2 yang pernah atau yang masih ada dalam kamus hidup aku... terasa lama sudah aku hidup di atas muka bumi ni....dan apa yang pasti,setiap perubahan berlaku kepada diri masing2, dari segi fizikal,dan perilaku serta tutur kata mereka....manusia perlu berubah, seiring dengan pergerakan masa dan juga peningkatan usia, seperti berubahnya haluan ombak pabila badai menjelma...

yang penting,aku takkan lupakan kawan2 aku ni semua , kontek aku selalu beb, insyaAllah aku akan cuba untuk sentiasa berhubungan


untuk kawan-kawan
-alfiesyahril-

No comments:

Post a Comment