21 April 2010

kembali bermenung..

aku sendiri tak pasti,adakah ni hanya perasaan aku,ataupun memang benar aku rasa diri aku semakin jauh...
semasa aku dalam kesusahan, memang tenang bila ada kehadirannya,tempatnya menjadi persinggahan bagiku untuk aku mengenang,dan memuhasabah diri aku,untuk aku bekalkan kekuatan pada diri aku sendiri..tapi sekarang,walaupun kebahagiaan itu aku kecapi,namun aku terasa aku kehilangan sesuatu...

dulu pernah aku ucapkan, sampai bila2 pun,aku tak akan berubah,walau aku dah mendapat apa yang aku inginkan,aku tak akan lupa semasa aku dalam kesukaran dahulu,semasa aku masih dalam kesedihan, siapa yang betul2 ada di situ... aku betul2 terasa sekarang....aku harap,ianya akan dapat kembali seperti dahulu...

aku tak pernah lupa masa susah aku dahulu...aku takkan lupa pertolongan itu...


monolog yang tidak pernah mengerti
-alfiesyahril-

1 comment:

  1. free2 lepak la hihi..kecik tapak tangan...stadium old trafford alex ferguson tadahkan...:-)

    ReplyDelete