18 March 2010

hari kelahiran untuk aku: satu prospektus yang kejam

2 peristiwa berlaku sepanjang sambutan hari jadi aku, aku mengalami kemalangan kecil sedikit,stand motor aku bengkok,aku pulak calar balar kat badan,jatuh kat jalan nak ke mines, nasib baik malam,time tu pun kete tak banyak, kalau tak arwah dah aku ni,.. mungkin tu sebahagian daripada hadiah untuk hari jadi aku,mungkin atas dosa-dosa silam yang aku pernah buat,tuhan berikan sedikit peringatan kepada aku supaya tidak sentiasa lalai dan lari daripada haluan yang sepatutnya

peristiwa yang selainnya,aku tak sangka ada juga kawan2 aku ingat akan tarikh hari lahir aku,terharu jugak rase hati beb, ada orang yang mengambil tahu pasal diri kita, heheh!

yang penting sekali,semua itu banyak memberi kesan pada aku,pemikiran aku perlu berubah, dan aku perlu lebih matang dalam membuat sebarang spekulasi berkenaan kehidupan,masa depan ditentukan oleh diri kita sendiri,jadi dah sampai rasenye masa untuk melakukan anjakan paradigma ni,tapi tak tahu lah bile nak bermula,hahaha!

hari ni aku dah berumur genap 24 tahun,dah meningkat usia aku,sejajar dengan peralihan angin dan juga pergerakan bumi yang tak pernah berhenti, namun aku belum pasti,minda aku pun dah berubah jugak ke?

prototyper biadab
-alfiesyahril-

7 comments:

  1. hey. i sms u b4 i read this! yeeha~ anyway, hepi birthday again pal~

    ReplyDelete
  2. ooi. birthday kau??!
    happy belated birthday lah ke atas anda.
    jgn risau. life start at 40.
    hahahha

    ReplyDelete
  3. happy good time to alpher...

    ReplyDelete
  4. HAPPY BELATED BIRTHDAY TO MY LOVELY ABANG LONG!!!


    ~FROM YOUR BELOVED ADIK-ADIK~

    "(^_^) >_< (^_^)"

    ReplyDelete
  5. hehe! terima kasih semua atas ucapan hari lahir

    -alfiesyahril-

    ReplyDelete
  6. comel lah adik2 ko.
    abg long~~~~~
    hahahhaah

    ReplyDelete