13 April 2010

feel the heat,while you still got it

hari minggu yang menyeronokkan,namun tak semua keseronokan tu tiada kesedihannya, tapi begitulah yang sebetulnya berlaku...kita dalam kehidupan tak dapat lari dari semua perasaan yang membelenggu kita,sama ada ianya berkaitan dengan persekitaran mahupun yang berkait dengan diri kita sendiri... mandi air terjun di sungai gabai, satu lagi koleksi memoria indah dalam kehidupan aku,namun kesedihan itu tetap menjelma,kerana selepas ini,ramai kawan2 aku yang akan menbawa haluan sendiri,dan tak kurang juga yang idak dapat hadir kerana perkara yang tidak dapat dielakkan...jadi,sememntara peluang itu ada,gunakanlah segala keseronokan itu,dan hayatilah semasa ia masih hadir, because the world is not always full of sunshine and rainbow,but,that is life, and it isn't just your life,heheh!

14 comments:

  1. betoi gak...pasni aku pon xtau r bile lg leh kumpul rmi2 cam aritu...pape pon, aku ttp xkan lupe sorg2 r...korang sume dh jd part of aku..haha

    ReplyDelete
  2. setuju gak...
    aku pon rase hepi ujung minggu aritu.. pas ni sume da ade komitmen.. yang penting xlupe kenangan di UPM...dekat dihati~~

    ~aku yang bernama seri~

    ReplyDelete
  3. komen di atas sgt hati ke hati! hehe.. nway, tnx frens.. for all.. hahahahhahaha

    ReplyDelete
  4. komen yg mane tu milah hassan?

    ReplyDelete
  5. haah la milah..komen yg 1st tu ker?

    ReplyDelete
  6. sangat menyentuh hati~~

    ReplyDelete
  7. kalo komen yg 1st tu, aku la yg wat..hahaha

    ReplyDelete
  8. masalahnye..ko ni sape?
    hahaha...letak r name..

    ~aku yg bernama seri~

    ReplyDelete
  9. aku seorang yg botak laaa...xkn ko xkenal kot..hahaha kuden~

    ReplyDelete
  10. layan je, yang penting aktiviti mc ni akan kite teruskan,kalo sesape ada terpikir nak buat,kontek2 la membe yang ada kelapangan,insyaallah kita dapat laksanakan,hidup budak hutan!

    ReplyDelete
  11. yeah...caya la bagas..
    hidup budak hutan....

    ~aku yang bernama seri~

    ReplyDelete
  12. x dpt join....nway sonok tgk pic korang ni....

    ReplyDelete
  13. enol tu best kn??

    ReplyDelete
  14. xsetuju!!! (untuk statement di atas)

    ReplyDelete