04 August 2009

ROCK ON!


pernah satu ketika mak aku tanye aku la,time tu aku di awal sekolah menengah " abelong tak bosan ke dengar lagu2 rock ni,mu ni bile la nak berubah,umur makin meningkat,takhabis2 lagi?"dan itulah perkara yang bermain di fikiran aku sampai sekarang....bagi sesetengah orang,muzik hanya sebagai satu medium hiburan semata2 namun bagi aku,muzik memainkan peranan lebih lagi dari itu,hehehe! n sampai sekarang,aku masih lagi mengikuti perkembangan muzik semasa namun tak seaktif dulu....kalau kau orang ingat la,time skolah dlu,dak2 laki boleh kata sume ada pengaruh muzik masing2; budak surau lebih kepada nasyid; budak2 jiwang lebih kepada love song, n budak2 nakal lebih kepada lagu2 yang berunsurkan rebel dan bingit;(budak2 sewel cenderung kepada muzik ape ek?)...hehehe! tu dulu la beb, skrg ni aku lebih kepada mendengar muzik yang ade mesej jgk la, mungkin tu adalah satu peningkatan atau satu perlakuan sewel aku yang semakin meningkat,hahaha! namun setiap manusia ada pilihan masing2 dan halwa telinga yang tersendiri,

rase2 kau orang la,aku ni suke muzik yang macam mane ye?

BMF
-alfer-

6 comments:

  1. alfer:metallica..x bleyh ubah da..

    ReplyDelete
  2. hahaha! ko ni seswai la jadi pasangan gay aku,sume ko tau,hahaha!

    ReplyDelete
  3. ko mmg metal...walaopon ade r jiwang2 sket..hahaha

    kudin

    ReplyDelete
  4. huhu..aku da mkin jauh meninggalkan metal...

    ReplyDelete
  5. lek ar beb,sume orang tak same taste die,bagi aku la, metal tu indah untuk aku,boleh samekn mcm puisi cinta bagi orang yang tengah mabuk asmara,n for me,my passion is thrash!

    ReplyDelete
  6. aku semua jenis music layan...aku suka menghayati bait2 liriknya..

    erm alfer,haritu ko nyanyi lagu bsb ye time karaoke???heheheh

    -burgois-

    ReplyDelete